Am gasit printre pozele de la TT-ul din Budapesta din 7 Mai 2016, primul meu Tatra. Am lucrat la el mai mult decat la KRAZ, si ramane cel mai complex TT care l-am facut pana acum. Era motorizat cu 2 XL-uri, dispuse (in premiera) paralel fata de ax, practic deasupra lui, ca sa nu scape nici o rotita.
Apoi, era dota cu o cutie de viteze manuala cu 4 functii, dintre care foloseam 3: directie, bena, vinci. Cutia era operata de un motor L.
Volanul era activ si avea motor fake de 8 cilindri, plasat in cabina cu 2 locuri, inspirata evident de Tatra lui Madoca. Suspenia era independenta, cu cate 2 amortizoare galbene tari pe fiecare brat, iar rotile erau cele imense, de Power Puller.
A fost si cel mai greu TT pe care l-am facut, cantarea 1.8 Kg. Era si cel mai lat din concurs, 37 studs.
Si, ca sa inchei, a fost primul meu TT controlat prin sBrick.
Mai departe, vedeti pozele din concurs. Am si altele facute doar cu ea, doar ca-s in Cluj, iar eu sunt in Huedin acuma





Probabil ca unii isi mai amintesc ca a fost protagonista celui mai spectaculos crash din concurs, vedeti filmuletul:
Restul de poze le puteti vedea in albumul de pe Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/ ... 6157047113
