Multi dintre voi stiu deja, dar pentru cei care nu stiu, voi scrie aici. Daca vi s-a intamplat sa cumparati vreun set LEGO dintr-un magazin autorizat si ati constatat ca lipseste vreo piesa din el, aveti posibilitatea sa contactati
LEGO Customer Service si sa solicitati inlocuirea pieselor lipsa. E foarte probabil sa va ceara si dovada platii, de-asta am mentionat magazinele autorizate. Cei care s-au confruntat cu astfel de problema, pot scrie aici si povesti experienta lor, ar fi util de stiut care sunt pasii exacti ce trebuie urmati.
Totodata, daca vi s-a intamplat sa aveti orice fel de problema cu piesele LEGO, fie ca au crapat, sau ati sesizat o neconcordanta de culori, sau ati constatat ca puterea de prindere a unor piese este mica (mie mi s-a intamplat la mozaicuri, spre exemplu), orice tip de problema, relatati-o aici. Este o discutie in LAN in care cei de la LEGO au cerut feedback legat de piese, in special cu privire la problemele intampinate. Asadar, va puteti plange linistiti aici
