Cine ma poate ajuta

Scrie răspuns
Avatar utilizator
tuning
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 916
Membru din: Mar, 17 Mai '11, ora 22:11

Cine ma poate ajuta

Mesaj de tuning » Mar, 02 Iulie '13, ora 18:03

Salutare ,am facut comanda pe bricklink la urmatoarele doua magazine respectiv BrickTakeover din Germania si MagicGreenBus din Italia comenzile sunt fara numar de urmarire pentru ca nu au valori mari dar plroblema este ca de aproape o luna jumatate nu am primit nici un colet ,i-am contactat pe respectivi vanzatori, si imi spun ca sunt trimise ,i-am rugat sa imi trimita factura cu care dovedesc ca au facut livrarea ca sa ma pot duce la posta la noi sa le arat ca ele au fost trimise ,iar ei imi spun in schimb ca nu au ce sa imi arate ca eu nu am cerut ca comanda sa fie trimisa cu nr de urmarire .Daca stie cineva unde sa ma duc mai exact la posta la noi sa intreb sau sa fac o reclamatie m-ar fii de mare ajutor .
Va multumesc mult
Mihai

Avatar utilizator
Bricky
Ambasadoare RoLUG
Ambasadoare RoLUG
Mesaje: 4081
Membru din: Joi, 03 Decembrie '09, ora 00:27
Judet: Bucuresti
Localitate: Bucuresti
Flickr: https://www.flickr.com/photos/brickys_world/
Contact:

Re: Cine ma poate ajuta

Mesaj de Bricky » Mar, 02 Iulie '13, ora 22:59

Daca a trecut asa de mult timp, cel mai probabil pachetele s-au pierdut pe drum. Vezi daca mai poti macar sa iti recuperezi banii. Daca ai platit prin paypal, poate te mai afli in perioada in care poti deschide un "case" ca nu ai primit produsele. Si mie mi s-a intamplat, am dat comanda, nu mi-a venit pachetul, italianul nu a fost de acord sa imi dea banii inapoi, pe motiv ca nu am cerut transport cu tracking number si nu e responsabil el. Am reclamat la payapal si mi-au dat banii inapoi. Nu spun ca ar fi vina vanzatorului, dar nici eu sau tu nu avem de ce sa platim daca nu primim produsele. Bafta!
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adn2377
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 537
Membru din: Mie, 30 Ianuarie '08, ora 20:40

Re: Cine ma poate ajuta

Mesaj de adn2377 » Mie, 03 Iulie '13, ora 11:13

Reclamatia la posta nu o poate face decat cel care a trimis pachetul. Chiar daca nu are tracking, exista o chitanta emisa la momentul trimiterii pe baza careia se poate depunde reclamatia.

Legat de recuperarea banilor, ce spune Bricky e foarte corect - poti deschide caz la Paypal si ii vei primi inapoi, asta e valabil 2 luni de la momentul platii. Asta daca nu te intelegi cu vanzatorii - le poti pune in vedere ca te vei adresa spre Paypal si s-ar putea sa isi schimbe opinia.

Avatar utilizator
tuning
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 916
Membru din: Mar, 17 Mai '11, ora 22:11

Re: Cine ma poate ajuta

Mesaj de tuning » Mie, 03 Iulie '13, ora 20:12

Va multumesc mult pentru sfaturile primite ,o sa incerc sa recuperez bani de la ei ....si aveam asa mare nevoie de piesele lor ,dar de mai cautam ;) .