
TT Moscova 2016
Moderator: Bricky
- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2295
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Am aflat si de premiile oficiale, vor fi seturi Technic in valoare de 50, 35, 24 si 15 EUR, pentru locurile 1-4. E fain ca au sustinerea TLG si totul se face la un nivel profi, cu reguli clare. Sigur nu vreti sa veniti si voi? 

- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4315
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Novum Forum Siculorum
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
De vrut am vrea, de putut nu putem
Apropo, nu scapa ocazia de a face cateva poze si cu expozitia. Mai ales daca vezi ceva chestii care merg pe sine 


-5000 de puncte la toate concursurile RoLUG dacă ești născut în 1 ianuarie #iarcuhashtaguri
- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4315
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Novum Forum Siculorum
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
@braker, cum fu la concurs?
-5000 de puncte la toate concursurile RoLUG dacă ești născut în 1 ianuarie #iarcuhashtaguri
- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2295
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
No, numa acuma am avut timp si de asta, sper sa va placa rezumatul meu 
Am ajuns la Budapesta cu sperante mari si dornic la un loc pe podium, dar am vazut inca din prima etapa ca n-o sa se intample. Am dus 2 masini, si m-au lasat sa concurez cu ambele, desi initial ziceau ca nu se poate. Dar era clar, nu le-am testat indeajuns. Putere era berechet, suspensiile erau bune, aratau corespunzator, dar n-am acordat destula atentie directiei, si asta m-a costat.

Dar sa va spun ce probe am avut. Traseele au fost construite ad-hoc, din busteni, sipci, cutii de plastic si bolovani, toate puse pe niste rogojini. Au fost doua, primul mai complex, in forma de U, al doilea mai simplu dar mai inalt si cu o zona gen pod, pe care l-am parcurs si in sens invers, deci 3 probe in total.
No acuma sa va arat cu ce am concurat. Nu prea am poze inca, o sa le primesc in curand pe toate.

Prima e inspirata de un UAZ Kolun 4x4 varianta militara, si e full PF, adica 4 XL-uri, 2 M-uri pentru directie, 2 BB-uri mari si 2 IR-uri. Directia e pe ambele punti, aici era necesar, din cauza latimii. Am pornit de la un design a lui ZBLJ, are un XL/roata si redus 1/3, are forta cat un taur. Dar si ea a avut probleme. Sarea directia pe fata, fiind prinsa doar in link-uri de 6L. Apoi, era prea grea caroseria in partea din fata, abia am reusit sa urc panta din proba a treia. In final, m-am clasat pe locul 5 cu ea. Desigur, totul se poate rezolva, acuma ca-i stiu punctele slabe.
A doua e bazata pe un Ural 43206 versiunea masina de pompieri, e practic 4x4x4 RC+PF, adica unitate RC, 2 buggy motors, directie prin PF, si control prin RC. Directia am facut-o tot pe ambele punti, dupa o idee de la Zver, adica am folosit un mini-LA si un motor M. Din pacate, nu am securizat-o indeajuns, in situatii de stres, directia sarea ( mai ales cea din spate). A trebuit s-o pun la loc de mai multe ori, de unde am adunat puncte de penalizare. In a treia proba am blocat directia pe spate si s-a descurcat mult mai bine asa. Cu ea m-am clasat pe locul 7, in final. Dar sunt multumit, e 100% creatia mea si stiu ca pot s-o imbunatatesc.
Ca si premii, au fost destule, seturi faine la toti concurentii si sBrick la primii 4. Eu am primit un premiu special, mai mult ca multumire ca am venit, de care sunt incantat (42036).
Ca si concuzie, sunt foarte multumit ca am participat. Am cunoscut oameni pasionati si priceputi din MALUG, care m-au primit cu caldura si cu o minte deschisa. Am cunoscut si cativa din HUNTLC, sponsorii competitiei si organizatorii expozitiei, de care am ramas placut impresionat. Incerc sa va fac rost de poze de la expo, e grozava si au niste modele unice. Am povestit mult si dupa concurs, la o cina traditionala la KFC
Din cate am inteles, ma asteapta cu multa placere sa merg si la anul. De ce nu?

Am ajuns la Budapesta cu sperante mari si dornic la un loc pe podium, dar am vazut inca din prima etapa ca n-o sa se intample. Am dus 2 masini, si m-au lasat sa concurez cu ambele, desi initial ziceau ca nu se poate. Dar era clar, nu le-am testat indeajuns. Putere era berechet, suspensiile erau bune, aratau corespunzator, dar n-am acordat destula atentie directiei, si asta m-a costat.

Dar sa va spun ce probe am avut. Traseele au fost construite ad-hoc, din busteni, sipci, cutii de plastic si bolovani, toate puse pe niste rogojini. Au fost doua, primul mai complex, in forma de U, al doilea mai simplu dar mai inalt si cu o zona gen pod, pe care l-am parcurs si in sens invers, deci 3 probe in total.
No acuma sa va arat cu ce am concurat. Nu prea am poze inca, o sa le primesc in curand pe toate.

Prima e inspirata de un UAZ Kolun 4x4 varianta militara, si e full PF, adica 4 XL-uri, 2 M-uri pentru directie, 2 BB-uri mari si 2 IR-uri. Directia e pe ambele punti, aici era necesar, din cauza latimii. Am pornit de la un design a lui ZBLJ, are un XL/roata si redus 1/3, are forta cat un taur. Dar si ea a avut probleme. Sarea directia pe fata, fiind prinsa doar in link-uri de 6L. Apoi, era prea grea caroseria in partea din fata, abia am reusit sa urc panta din proba a treia. In final, m-am clasat pe locul 5 cu ea. Desigur, totul se poate rezolva, acuma ca-i stiu punctele slabe.
A doua e bazata pe un Ural 43206 versiunea masina de pompieri, e practic 4x4x4 RC+PF, adica unitate RC, 2 buggy motors, directie prin PF, si control prin RC. Directia am facut-o tot pe ambele punti, dupa o idee de la Zver, adica am folosit un mini-LA si un motor M. Din pacate, nu am securizat-o indeajuns, in situatii de stres, directia sarea ( mai ales cea din spate). A trebuit s-o pun la loc de mai multe ori, de unde am adunat puncte de penalizare. In a treia proba am blocat directia pe spate si s-a descurcat mult mai bine asa. Cu ea m-am clasat pe locul 7, in final. Dar sunt multumit, e 100% creatia mea si stiu ca pot s-o imbunatatesc.
Ca si premii, au fost destule, seturi faine la toti concurentii si sBrick la primii 4. Eu am primit un premiu special, mai mult ca multumire ca am venit, de care sunt incantat (42036).
Ca si concuzie, sunt foarte multumit ca am participat. Am cunoscut oameni pasionati si priceputi din MALUG, care m-au primit cu caldura si cu o minte deschisa. Am cunoscut si cativa din HUNTLC, sponsorii competitiei si organizatorii expozitiei, de care am ramas placut impresionat. Incerc sa va fac rost de poze de la expo, e grozava si au niste modele unice. Am povestit mult si dupa concurs, la o cina traditionala la KFC

Din cate am inteles, ma asteapta cu multa placere sa merg si la anul. De ce nu?

- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4315
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Novum Forum Siculorum
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Tatra for eveyone roflol Bravo Mihai, ne-ai facut mandri
Sunt tare curios cum ti s-a parut ideea de truck-trail vs off-roadul care se practica la noi, adica modelele sa fie realiste dar totusi sa aiba abilitati off-road

-5000 de puncte la toate concursurile RoLUG dacă ești născut în 1 ianuarie #iarcuhashtaguri
- iuliand
- gură spartă
- Mesaje: 2453
- Membru din: Mar, 18 Februarie '14, ora 20:51
- Judet: Constanta
- Localitate: Constanta
Re: TT Moscova 2016
Bravo! Frumoasă experiență.
Totuși pe mine mă cam lăsa rece un traseu pe paleți si țigle. Parcă îi mai frumos cu praf, pietre și rădăcini. Nu zic ca nu o fi provocator dar e chestie de estetică și spectacol.
Deci e clar, dacă vrem să avem aspirații de performanță internațională trebuie să ne facem traseu propriu de teste pe care să identificam toate slăbiciunile modelelor în avans. Doar cu testele pe zăpadă e mai greu pt ăștia de la malul mării...
Sincer cred ca direcția este cel mai dificil element de realizat la un TT. Este foarte ușor să o subestimezi, să pară ca merge la teste și pe traseul de concurs să te trădeze. Dacă te uiți retrospectiv la concursurile de pana acum cred ca aproape toate defectele apărute pe traseu au fost de la direcție.
Totuși pe mine mă cam lăsa rece un traseu pe paleți si țigle. Parcă îi mai frumos cu praf, pietre și rădăcini. Nu zic ca nu o fi provocator dar e chestie de estetică și spectacol.
Deci e clar, dacă vrem să avem aspirații de performanță internațională trebuie să ne facem traseu propriu de teste pe care să identificam toate slăbiciunile modelelor în avans. Doar cu testele pe zăpadă e mai greu pt ăștia de la malul mării...

Sincer cred ca direcția este cel mai dificil element de realizat la un TT. Este foarte ușor să o subestimezi, să pară ca merge la teste și pe traseul de concurs să te trădeze. Dacă te uiți retrospectiv la concursurile de pana acum cred ca aproape toate defectele apărute pe traseu au fost de la direcție.
- mad_horax
- Former Ambassador
- Mesaje: 1133
- Membru din: Mar, 01 Septembrie '09, ora 12:21
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Felicitări Mihai pentru participare si pentru modelele cu care ai concurat! Suntem mandri de tine!
De fapt ar fi prima si sper nu ultima dintre întâlnirile MALUG, HUNTL SI ROLUG.
Spune-ne mai mult despre modelele lor. Crezi ca făceau fata traseelor noastre? Ce viteza aveau?
Am impresia ca mergeau lent iar bateriile nu prea tineau, de aceea au si avut un traseu așa de scurt si dificil.
A fost un concurs care sa testeze mai mult indemanarea pilotului si poate rezistența mașinii la sarcina si torsiune, decât echilibrarea modelului.
Da-ne detalii despre modelele tale. Par foarte faine din fata, dar vreau sa știu mai multe despre fiecare, cu foto eventual. Am citit ca ai făcut excese de motoare, vad ca abordezi varianta cu câte un motor pe fiecare roata, doar cu o demultiplicare, fapt care îți da viteza si putere. Dar si greutate si consum. Oare cât ar tine bateriile la un astfel de model? BTW, ce greutate aveau modelele tale?
Si am mai observat pe Ural ca ai cauciucuri non LEGO. Te-au lăsat cu așa ceva?
Mai așteptăm de la tine detalii si imagini.
Si vezi, ca concursul de la Brașov trebuie abordat puțin altfel...
De fapt ar fi prima si sper nu ultima dintre întâlnirile MALUG, HUNTL SI ROLUG.
Spune-ne mai mult despre modelele lor. Crezi ca făceau fata traseelor noastre? Ce viteza aveau?
Am impresia ca mergeau lent iar bateriile nu prea tineau, de aceea au si avut un traseu așa de scurt si dificil.
A fost un concurs care sa testeze mai mult indemanarea pilotului si poate rezistența mașinii la sarcina si torsiune, decât echilibrarea modelului.
Da-ne detalii despre modelele tale. Par foarte faine din fata, dar vreau sa știu mai multe despre fiecare, cu foto eventual. Am citit ca ai făcut excese de motoare, vad ca abordezi varianta cu câte un motor pe fiecare roata, doar cu o demultiplicare, fapt care îți da viteza si putere. Dar si greutate si consum. Oare cât ar tine bateriile la un astfel de model? BTW, ce greutate aveau modelele tale?
Si am mai observat pe Ural ca ai cauciucuri non LEGO. Te-au lăsat cu așa ceva?
Mai așteptăm de la tine detalii si imagini.
Si vezi, ca concursul de la Brașov trebuie abordat puțin altfel...

- thedutch21
- gură spartă
- Mesaje: 1109
- Membru din: Joi, 27 Ianuarie '11, ora 19:37
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
faine masini ai construit! par complexe, dar vrem mai multe detalii. si cum zicea H, da-ne info si pareri despre masinile celorlalti participanti, sa stim cum abordam problema pt la anu' 
felicitari pt masini si participare. multumim ca ne-ai reprezentat la concurs!

felicitari pt masini si participare. multumim ca ne-ai reprezentat la concurs!

- iuliand
- gură spartă
- Mesaje: 2453
- Membru din: Mar, 18 Februarie '14, ora 20:51
- Judet: Constanta
- Localitate: Constanta
Re: TT Moscova 2016
Si acum le corectezi problemele si vii cu ele si la concursul din iarna? Poate le vedem pe viu...
- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2295
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
No bun, vad ca va intereseaza detalii, o sa ma straduiesc sa va raspund pe rand:
@tamas - Din cate am vazut, nu conteaza sa fie realizate la scara, doar sa arate ca un truck. Deci, trebuie sa ai cabina in fata si cam atat. Apreciaza daca ai in spate o remorca sau un wireframe, dar nu e necesara. De fapt, modelele de pe primele 3 locuri erau complet goale in spate, iar cabina era facuta cat mai usoara, multe panouri si flex axles, fara scaune sau alte detalii pe interiror.
E drept, folosesti mai multe piese ca la un Buggy si iti ia mai mult timp design-ul, dar in final, diferenta e doar ca ai mai mult greutate pe fata, pe care trebuie sa o iei in considerare. Cel putin la ei, la polonezi e o alta mancare de peste
@iulian - Sa stii ca si ei prefera asta, vara de obicei il fac afara, intr-un parc. Si fac de cativa ani si pe zapada, apropo. Doar ca daca il fac in cadrul expozitiei HUNTLC, primesc premiile de la ei, deci se merita. Subscriu, directia e pentru mine cea mai grea parte, fara niste teste out-door la cuplu maxim plus viraj, nu-ti dai seama daca o sa reziste sau nu. Si daca rezista initial, dupa 5 minute s-ar putea sa pice, asta e. As veni cu Ural-ul sa v-o arat, dar e full RC, asa ca nu am voie. Cu Kolun chiar o sa vin, dupa ce-i repar directia si ii pun senile, muhaha
@horatiu - Sa stii ca modelele lor 4x4 mici ar fi facut fata traseelor noastre, iar viteza era chiar buna. Nu au fost probleme la baterii deloc, traseul il fac de obicei asa scurt, din cate am vazut la TT-rile anterioare. Da, prima proba era mai mult de indemanare, a doua si a treia de forta la urcare, atentie la coborare. Cat despre modelele mele, ramane sa va fac poze mai detaliate, in concurs nu se vede mare lucru. Da, aveau viteza ok si forta berechet, dar erau prea grele, poate chiar le cantaresc. Bateriile au tinut exemplar, dar am avut in vedere faptul ca unitatea RC duce 2 motoare bine, iar XL-urile le-am impartit cate 2 la un BB mare. Apoi, cu ambele am concurat cu cauciucurile Rock Crushers X/T de la RC4WD, pentru ca ei asta folosesc majoritatea, desi am vazut ca aveau variante din China, nu originale. Camionul galben avea roti de Power Puller si s-a descurcat onorabil, dar toti care aveau rotile normale de 94 au avut probleme cu aderenta.
@stefan - Promit sa va spun exact ce a folosit fiecare si cum s-a descurcat, dupa ce primesc pozele de la TT, ca sa fie mai clar despre ce masina vorbesc.
@tamas - Din cate am vazut, nu conteaza sa fie realizate la scara, doar sa arate ca un truck. Deci, trebuie sa ai cabina in fata si cam atat. Apreciaza daca ai in spate o remorca sau un wireframe, dar nu e necesara. De fapt, modelele de pe primele 3 locuri erau complet goale in spate, iar cabina era facuta cat mai usoara, multe panouri si flex axles, fara scaune sau alte detalii pe interiror.
E drept, folosesti mai multe piese ca la un Buggy si iti ia mai mult timp design-ul, dar in final, diferenta e doar ca ai mai mult greutate pe fata, pe care trebuie sa o iei in considerare. Cel putin la ei, la polonezi e o alta mancare de peste

@iulian - Sa stii ca si ei prefera asta, vara de obicei il fac afara, intr-un parc. Si fac de cativa ani si pe zapada, apropo. Doar ca daca il fac in cadrul expozitiei HUNTLC, primesc premiile de la ei, deci se merita. Subscriu, directia e pentru mine cea mai grea parte, fara niste teste out-door la cuplu maxim plus viraj, nu-ti dai seama daca o sa reziste sau nu. Si daca rezista initial, dupa 5 minute s-ar putea sa pice, asta e. As veni cu Ural-ul sa v-o arat, dar e full RC, asa ca nu am voie. Cu Kolun chiar o sa vin, dupa ce-i repar directia si ii pun senile, muhaha

@horatiu - Sa stii ca modelele lor 4x4 mici ar fi facut fata traseelor noastre, iar viteza era chiar buna. Nu au fost probleme la baterii deloc, traseul il fac de obicei asa scurt, din cate am vazut la TT-rile anterioare. Da, prima proba era mai mult de indemanare, a doua si a treia de forta la urcare, atentie la coborare. Cat despre modelele mele, ramane sa va fac poze mai detaliate, in concurs nu se vede mare lucru. Da, aveau viteza ok si forta berechet, dar erau prea grele, poate chiar le cantaresc. Bateriile au tinut exemplar, dar am avut in vedere faptul ca unitatea RC duce 2 motoare bine, iar XL-urile le-am impartit cate 2 la un BB mare. Apoi, cu ambele am concurat cu cauciucurile Rock Crushers X/T de la RC4WD, pentru ca ei asta folosesc majoritatea, desi am vazut ca aveau variante din China, nu originale. Camionul galben avea roti de Power Puller si s-a descurcat onorabil, dar toti care aveau rotile normale de 94 au avut probleme cu aderenta.
@stefan - Promit sa va spun exact ce a folosit fiecare si cum s-a descurcat, dupa ce primesc pozele de la TT, ca sa fie mai clar despre ce masina vorbesc.
- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2295
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Tamas a terminat de editat filmuletul, tocmai l-a postat, ziceti-mi ce parere aveti.
Am si pozele de la TT si chiar si cele de la expozitia HUNTLC, le postez maine
Am si pozele de la TT si chiar si cele de la expozitia HUNTLC, le postez maine

- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4315
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Novum Forum Siculorum
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Hai ca fost tare! Totusi nu inteleg un lucru, masina rosie de ce tragea in lateral? La 4:50 se vede cel mai bine, parca face un drift
-5000 de puncte la toate concursurile RoLUG dacă ești născut în 1 ianuarie #iarcuhashtaguri
- mad_horax
- Former Ambassador
- Mesaje: 1133
- Membru din: Mar, 01 Septembrie '09, ora 12:21
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Mulțumim pentru filmuleț.
Interesant concursul, modele frumoase si performante.
Păcat ca mașina roșie a lui Mihai, cu direcția pe ambele punti a avut mici probleme.
Felicitări încă o data, Mihai!
Interesant concursul, modele frumoase si performante.
Păcat ca mașina roșie a lui Mihai, cu direcția pe ambele punti a avut mici probleme.
Felicitări încă o data, Mihai!

- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2295
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: TT Moscova 2016
Mersi de sustinere tuturor, a fost ok in final, dar filmuletul a fost taiat, nu se vede partea in care eu puneam directia la loc, de multiple ori
Dar si pentru ceilalti au taiat, cele 2 truck-uri 8x8 au avut probleme la tot pasul.
Tamas, uite ce s-a intamplat: in prima proba, dupa ce a sarit directia de vreo 3 ori, actuatorul era deja descentrat bine, iar ca sa-l pun la loc trebuia sa-i desfac capatul si sa-l insurubez la loc, dar eu nu m-am prins decat in proba a doua
In a treia proba am dezactivat directia pe spate ca sa nu mai sara si a mers totul "ca pe roate" .

Tamas, uite ce s-a intamplat: in prima proba, dupa ce a sarit directia de vreo 3 ori, actuatorul era deja descentrat bine, iar ca sa-l pun la loc trebuia sa-i desfac capatul si sa-l insurubez la loc, dar eu nu m-am prins decat in proba a doua
