Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Moderator: Bricky

Avatar utilizator
Matei_B
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 843
Membru din: Joi, 11 Februarie '16, ora 21:34
Judet: Iasi
Localitate: Iasi

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de Matei_B » Vin, 28 Iulie '17, ora 10:29

poate te ajuta asta:
Imagine

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Vin, 28 Iulie '17, ora 12:00

Pai asta tot floating axle cu ball joint e, numai difera montarea arcurilor. Io ma gandeam la sistemul folosit la 42069 si la puntile din fata ale Arocsului
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
mad_horax
Former Ambassador
Former Ambassador
Mesaje: 1287
Membru din: Mar, 01 Septembrie '09, ora 12:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de mad_horax » Vin, 28 Iulie '17, ora 12:32

Incearca legarea puntii in 3 puncte sau in 4 puncte. Eu le-am folosit pe amandoua si sunt multumit.
Uita-te la modelele mai vechi ale lui Nico, inainte de a aparea ball-jointul.

Trebuie sa folosesti link-uri iar tractiunea si directia trebuie sa iasa din body si sa intre in punte la aceeasi distanta, adica paralele, cat mai apropiate.

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Mie, 16 August '17, ora 18:56

A încercat cineva un TT cu double wishbone? Nu ar avea aceeași performanță ca o dependenta, dar mi se pare că la o mașină cu 8 roți ar fi o soluție simplă și fiabilă
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
Matei_B
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 843
Membru din: Joi, 11 Februarie '16, ora 21:34
Judet: Iasi
Localitate: Iasi

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de Matei_B » Mie, 16 August '17, ora 20:28

dar a incercat cineva pendulara din turntable nestabilizat nimic?

cum se descurca si cat de eficient e daca am garda la sol destula?

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Mie, 16 August '17, ora 22:54

Matei tu vi cu TT sau cu buldoexcavator sau cu John Deere 9630?
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
Matei_B
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 843
Membru din: Joi, 11 Februarie '16, ora 21:34
Judet: Iasi
Localitate: Iasi

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de Matei_B » Mie, 16 August '17, ora 23:29

ceva mai micut. nu eu sunt cel care defineste ce e un TT.

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Mie, 27 Septembrie '17, ora 11:48

Exista vreo metoda de a reduce tremuratul cauzat de knob wheel?
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
braker23
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 2575
Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
Judet: Cluj
Localitate: Cluj-Napoca
Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de braker23 » Mie, 27 Septembrie '17, ora 11:54

Din cate stiu eu, nu prea. Daca folosesti cate un XL per punte, vezi sa aiba aprox. aceeasi viteza relativa. Pot sa fie diferente notabile, desi sunt tot acelasi tip de motor. Asta daca ai de unde alege, desigur :)

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Mie, 27 Septembrie '17, ora 12:44

Am rezolvat cu roti 12/20, astfel toata reductia se face pe punte. Nu-mi place ca a trebuit sa leg intre ele cele 2 punti fara un diferential, dar asta e, nu poate sa fie totul perfect :)) :))
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Joi, 28 Septembrie '17, ora 14:11

Am o roata de 8 cu una de 24. Problema este ca dintii nu prind bine sau ceva de genul, cand intampina efort pur si simplu sar dintii (skipping teeth) si scoate acel minunat sunet cu care ne-am obisnuit la RTXP 2016. Aveti ceva idei/sfaturi?
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook

Avatar utilizator
braker23
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 2575
Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
Judet: Cluj
Localitate: Cluj-Napoca
Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de braker23 » Joi, 28 Septembrie '17, ora 14:26

Asta e clasica. Nu inseamna nimic altceva decat ca nu e prins bine angrenajul si la efort se misca rotitele. Incearca singur cu masina pe spate, franeaza roata cu mana si o sa vezi unde se misca. Apoi securizeaza partea aia, pe cat posibil. Spor!

Avatar utilizator
iuliand
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 2542
Membru din: Mar, 18 Februarie '14, ora 20:51
Judet: Constanta
Localitate: Constanta

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de iuliand » Joi, 28 Septembrie '17, ora 14:57

lapsanszkitamas scrie:
Joi, 28 Septembrie '17, ora 14:11
Am o roata de 8 cu una de 24. Problema este ca dintii nu prind bine sau ceva de genul, cand intampina efort pur si simplu sar dintii (skipping teeth) si scoate acel minunat sunet cu care ne-am obisnuit la RTXP 2016. Aveti ceva idei/sfaturi?
Sunt doua aspecte de avut in vedere:
1) sustinerea laterala trebuie sa fie foarte ferma de ambele parti ale rotilor dintate.
2) distanta dintre axe trebuie sa asigure imbinarea corespunzatoare a rotilor dintate. De exemplu z8 cu z24 se pot imbina doar daca au fix o gaura intre axe pe acelasi beam ( vezi http://gears.sariel.pl/ la sectiunea GEAR COUPLER ).

Avatar utilizator
lapsanszkitamas
gură spartă
gură spartă
Mesaje: 4866
Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
Judet: Mures
Localitate: Tragamúra de Cîmpie
Contact:

Re: Sfaturi pentru motorizarea seturilor/MOCurilor technic

Mesaj de lapsanszkitamas » Joi, 28 Septembrie '17, ora 16:51

Multam de idei. Problema am gasit-o, stiu unde scapa. Am modificat substantial tot sistemul de directie si am incercat sa rezolv problema sustinerii laterale. Inca tot scapa, dar merge suficient de bine, ceea ce e ciudat, avand in vedere ca reductia a ajuns de la 1:9 la 1:8.33. Sincer prefer sa sara rotile la efort mare decat sa-mi rupa ujointul. Oricum, e clar, cu masina asta trebuie sa am grija foarte mare cum conduc. Desi suspensia e super, transmisia asociata nu e asa de rezistenta ca la Tatra. Pe moment sunt multumit, masina se comporta frumos pe traseul de obstacole din casa. Vedem ce va fi la testarea in parc. De traseul lui Horatiu deja mi-e frica :)) :))
Follow LapsiKocka - Instagram - Youtube - Facebook