2x XL cu reductie mare
1x M la directie
8x8, suspensie Tatra functionala
M=? probabil 1.5-3 kg
3 lanturi pe roata de 81 (puntea spate 2 lanturi/roata)
Masina se descurca neasteptat de bine pe zapada si gheata, eram sigur ca se va scufunda in zapada afanata ca submarinele nemtesti dar am avut o surpriza placuta. Daca vreti sa o sabotati la Winter TT Bran bagati in traseu obstacole inalte (~7 cm sau vreo 80-85% din diametrul rotilor). Desigur, aceasta limitare este conform modelului real, numai rock-crawler-ele si unele senilate pot urca obstacole atat de (relativ) inalte
Features: lumini, usi care se deschid cu mecanism de inchidere, un pic de "prelata" in stilul masinilor de la concursurile serioase (nu prea multa, ca oricum e foarte grea masina si nu am suficiente panouri pentru a o face frumoasa), detaliere
Poze
20171226_174702 by tamas lapsanszki, on Flickr
20171226_203603 by tamas lapsanszki, on Flickr
20171226_221748 by tamas lapsanszki, on Flickr
20180101_001943 by tamas lapsanszki, on Flickr
20180101_002001 by tamas lapsanszki, on Flickr
20180101_003033 by tamas lapsanszki, on Flickr
Nu am avut banane, asa ca am folosit o doza pe care refuzam sa o consumam cu frate-mio (Csiki fanboyz )
20180103_090528 by tamas lapsanszki, on Flickr
20180123_190938 by tamas lapsanszki, on Flickr
20180123_191001 by tamas lapsanszki, on Flickr
Video. Scuzati tremuratul si sunetele, telecomanda era cuplata cu stativul pentru telefon. Masina se cam chinuie fiindca bateriile sunt cam slabute, am abuzat de ele cu testarile in casa