- 2 buc A pillar asezate median, fata de 3 buc la extreme si mijloc, modificare necesitata din motive de rezistenta structurala (piesele fac parte din sasiu)
- barele din spatele cabinei sunt mai scurte, din acelasi motiv
- suspensia spate este indepenta dar nu e double wishbone, din cauza lipsei spatiului si complicatiilor cauzate de o transmisie complexa
- am inclus un bullbar pentru siguranta vehiculului. Am constat anul trecut la SMURD Trophy Truck ca o "aterizare" pe puntea fata poate fi problematica, iar o bara poate fi de folos pentru a proteja componentele
Bushmaster Stealth Tiger
- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4866
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Tragamúra de Cîmpie
- Contact:
Bushmaster Stealth Tiger
Va amintiti de Stealth Ripsaw de la Paltinis? Masinuta asta ar fi verisorul de gradul n, din familia off-road. M-am inspirat de la buggyurile cu caroseria variabila Bushmaster Thunder Tiger. Ce am facut diferit fata de caroseria stock:
- braker23
- gură spartă
- Mesaje: 2575
- Membru din: Joi, 13 Februarie '14, ora 10:29
- Judet: Cluj
- Localitate: Cluj-Napoca
- Flickr: https://www.flickr.com/photos/braker23/
- Contact:
Re: Bushmaster Stealth Tiger
Feedback onest si la obiect: regulamentul se refera la vehicule reale, nu masini teleghidate sau jucarii
In afara de asta, mi se pare ca ai reusit sa o modelezi corect si frumos, bravo!
In afara de asta, mi se pare ca ai reusit sa o modelezi corect si frumos, bravo!
- lapsanszkitamas
- gură spartă
- Mesaje: 4866
- Membru din: Dum, 29 Mai '11, ora 13:17
- Judet: Mures
- Localitate: Tragamúra de Cîmpie
- Contact:
Re: Bushmaster Stealth Tiger
Păi mașini reale am găsit numai urâte și foarte urâte Și asta e modelată după o mașină reală (inspirationception). Astea sunt enorme gen 50 cm lungime, 3,8 kg etc. Există și campionate cu ele, mi s-au parut interesante și o provocare reală ca MOCul meu să aibă o performanță demnă de un buggy Thunder Tiger